Friday, September 18, 2015

Kes Tembak di Kuantan

Hai semua,

Petang-petang ni baru tahu ada kes pembunuhan kat Kuantan awal pagi tadi.  Ishhh takut pulak macam dah tak selamat dah kat mana-mana pun.  Kalau tak suka ke dendam ke senang je sekarang kan, tembak dan bunuh.  Nyawa manusia zaman sekarang ni dah tak ada nilai langsung.



Seorang lelaki maut selepas terkena empat das tembakan dilepaskan dua lelaki ketika menuju ke kereta selepas keluar minum bersama dua rakan di sebuah restoran Jalan Tun Ismail awal pagi tadi.

Kejadian jam 2.20 pagi itu menyebabkan mangsa Arzurizan Abdul Rahman, 39 atau lebih dikenali dengan panggilan Ayahanda Zul Badak maut di tempat kejadian akibat kecederaan parah di bahagian kepala.










Untuk berita lanjut boleh pergi ke mestimauu


AZLINA MY

No comments: