Thursday, June 18, 2015

1st Ramadhan 2015

Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah S.W.T kerana masih lagi lagi memberi ruang dan nafas kepada diriku untuk menyambut bulan Ramadhan kali ni.

Macam-macam rasa sambutan Ramadhan pada kali ni.  Dengan kehidupan yang agak tidak teratur buat masa ni.  Masih belum dapat pindah sepenuhnya ke rumah baru.  Kesihatan En Khairol pun belum betul-betul pulih sepenuhnya.

Masih lagi duduk kat rumah mak mertua aku.  Bukanlah tak suka tapi bukan rumah sendiri kan.  Lain rasanya.

In sha Allah lepas raya aku nak duduk sepenuhnya kat rumah baru.  Rasa macam tak berumah sekarang ni.  Walau apa pun kesihatan En Khairol yang lebih diutamakan.

Di kesempatan ini aku nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADHAN kepada semua.  Semoga Ramadhan kali ini membawa seribu kerahmatan kepada kita.

AZLINA MY

No comments: