Saturday, February 14, 2015

Sensitif

Salam sejahtera semua,

Aku ni seorang yang sensitif.  Ya dah lama tau dan sedar aku ni sensitif.  Memang tak boleh dinafikan hehe.

Aku ni pendiam.  Bukan yang jenis hu ha sana, hu ha sini.  Bukan macam sesetengah orang yang bila dia ada aura tu dirasai.  Kalau tak ada orang lain rasa senyap... sunyi.  

Ya aku bukan orang macam tu.  Mungkin sebab tu orang tak rasa sangat kehadiran aku.  Aku ada ke tak ada ke biasa je.

Mudah sangat terasa aku ni.  Kalau di kalangan geng-geng aku, tiba-tiba tak ajak aku makan ke, minum ke mesti terasa.  Ke aku yang over, haha.  Ya lah kita kan dah sama-sama satu geng, pergi makan, pergi mana-mana sama-sama.  Tiba-tiba bila makan dengan orang lain tak ajak pun.  Ko tak terasa ke?  Lainlah kalau awal-awal dah bagitahu, ok hari nak makan dengan sekian-sekian ke apa ke, kalau cam tu oklah.

Contoh kalau kita ni satu department kan, nak bagi hadiah or cenderamata kepada sorang staf yang dah nak bertukar ke apa tapi tak tanya or tak mintak pun dengan kita nak sama-sama join ke apa ke kan, tak ke ko terasa?  Eh kita bukan satu department ke, napa tak tau kan?

Fuhhh kalau diikutkan memang banyak nak terasa tapi itulah aku ni bila merajuk ke, terasa hati ke, aku akan cure sendiri.  Tak adalah nak panjang-panjangkan.  Memang rasa sakit hati sangat tapi kalau asyik nak terasa hati nak merajuk tak boleh nak enjoy lar life kita kan.

Entry ni tak tuju ke sapa-sapa pun just nak luahkan perasaan jer.  Ini kan blog aku, tempat aku menulis apa yang aku suka hehe.

AZLINA MY

No comments: