Thursday, February 12, 2015

Gaji Gomen Dah Masuk!!!

Salam sejahtera semua,

Memandangkan Tahun Baru Cina tak lama je lagi, minggu depan je kan 19 dan 20 Februari.  Kami-kami yang kerja Kerajaan ni pun dapat juga tempiasnya.  Tempiasnya bukan setakat limau-limau tu jer tapi gaji bulan ni pun masuk awal.

So, hari ni masing-masing kayalah.  Lepas tu masing-masing pun melengunglah nunggu gaji bulan Mac lak ikut tarikh biasa haha.  Sampai masa dah hujung-hujung tu korek sana korek sini hehe.  Gitulah kerja Kerajaan ni. 

Apapun bersyukur kerana diberikan pekerjaan dan gaji yang sedia ada.  Sekiranya ada peluang untuk menambah pendapatan teruskanlah.  Walau bagaimanapun, kerja Kerajaan ni memanglah kurang sedikit daripada segi gaji tapi faedah-faedah lain pulak banyak.  Itulah kelebihannya.

Untuk penjawat-penjawat awam semua, SELAMAT MENGAMBIL GAJI YA!


AZLINA MY

No comments: