Thursday, February 5, 2015

Blog daridapur.com Yang Menyelerakan

Salam sejahtera semua,

Hari ni ada masa sikit nak berblogwalking.  Jalan punya jalan terjumpa satu blog ni yang amat menyelerakan.  Ha blog pun boleh selera kalau tengok hehe.

apam susu mudah dan sedap

Mahu tak selera kalau tengok gambar Apam Susu ni


kek brownie butter
Kalau Kek Brownie Butter ni pun ko tak selera juga tak tau lar

Tengok dua gambar ni je pun dah rasa macam nak balik kerja, pergi kedai bakery, beli barang-barang, balik rumah terus nak buat ok.  

Resepi Onde Onde Gula Melaka memang sesuai untuk bulan puasa . Rasa yang berlemak dengan kemanisan gula melaka pasti memikat. Resepi Onde Onde Gula Melaka

Bukan setakat resepi kuih-kuih moden ni, kuih-kuih lama pun ado.  Macam kuih buah melaka ni.  Sedap kan nampak hehe.

Di samping resepi kuih-muih, kek dan puding ada juga dikongsi tip-tip dari dapur.  Boleh dijadikan panduan dalam kehidupan kita.

Bagi kalian yang mencari-cari resepi kek, puding dan kuih-muih yang senang, sedap (macam dah rasa lak) dan menyelerakan bolehlah berkunjung ke blog...

v
v
v
v
v
v

AZLINA MY

2 comments:

shukran TQ said...

waa..meleleh air liur..haha..btw, visit me on shukranzahari.blogspot.com ..happy blogging

Lina said...

shukran TQ,

terima kasih dtg melawat blog ni