Monday, September 15, 2014

Cabaran 30 Hari #9 - 5 Lelaki Yang Menarik Perhatian Anda

Fuhhh...fuhhh... aku dah outdated dah ni cabaran 30 hari ni.  Tak terkejar dah haha.  Takpe... takpe... aku cuba update sepantas mungkin ok.  

Ok, cabaran ke-9 ni aku macam confuse sikit.  Confuse sebab sama ada mahukan lelaki-lelaki ataupun ciri-ciri lelaki yang menarik perhatian.  Jadi, bagi tidak menyesakkan otak aku, aku persembahkan 5 orang lelaki (selebriti) yang menarik perhatian aku.  Senang sikit kan, takyah nak fikir ciri-ciri diorang hehe.  Yang pasti, lelaki yang paling menarik perhatian aku sudah tentulah En Khairol.

Tom Cruise


Adam Levine

Anuar Zain

Keanu Reeves

Remy Ishak

#Cabaran30Hari
#KelabBloggerBenAshaari

AZLINA MY

No comments: