Thursday, March 6, 2014

Alahai Hanez Suraya

Kalau kita hormat pada orang lain, orang lain pun akan hormat pada kita juga.  Kita kan sesama perempuan, jagalah hati dan perasaan perempuan lain juga.  Oh si suami memilih untuk backup kekasih hati.   For me kalau seorang suami sudah tidak membela dan backup isteri dia, tak rugi lepaskan dia.  Pandai pula taknak aibkan si isteri tapi sebelum tu dah berhubungan dengan perempuan lain tu tak aibkan isteri ke?  Pulak tu si perempuan kedua suruh si isteri minta maaf.  Ini dah jadi perkara lain ni.  Ini macam nak tutup silap sebab dah salah sebut si suami tu duda dulu jadi pointkan kesalahan pada si isteri pula konon buat fitnah cakap dia perampas.  Ish ish ish...tak tau statement tu lagi buat orang salahkan dia.  Apa kata ko tutup mulut, duduk senyap-senyap, buat kerja ko, tunggu sampai si suami tu sah ceraikan isteri dia, ha ko kahwinlah berdua.  Ikut ko lar nak buat kat Bangkok ke, nak buat kat Bali ke, nak buat 7 hari 7 malam ke, businessman kan.



AZLINA MY

No comments: