Tuesday, August 27, 2013

Promo Air Asia Dari RM10!

Air Asia ni memang selalu buat promosi lar tapi aku ni je tak booking pun hehe.  Aku tunggu promosi yang 0 fare tu baru berbaloi-baloi kan haha.


Tambang Rendah Dijamin! Dari RM10!

Tempoh Menempah : 26 Ogos 2013 - 1 September 2013

Tempoh Penerbangan : 9 September 2013 - 15 November 2013

Kalau ada yang berminat klik je pada gambar kat atas ni dan terus buat tempahan.  Senang ya amat!

Lina

Thursday, August 1, 2013

Chua Boon Huat, Pemain Hoki Kebangsaan Mati Kemalangan

Terkejut bila buka FB pagi-pagi tadi ada berita pasal kematian Chua Boon Huat, salah seorang pemain hoki kebangsaan.  Terkesan juga sebab aku ada terserempak dengan dia 2, 3 kali kalau pergi ke Majlis Sukan Pahang sebab dia pun jurulatih pasukan hoki Pahang.  Beliau yang berumur 33 tahun mati akibat kemalangan jam 2.25 pagi tadi di mana keretanya melanggar sebuah lori di Lebuh Raya Damansara-Puchong.  Takziah buat keluarga mendiang.



Lina