Wednesday, June 12, 2013

Progress Rumah

Baru-baru ni aku dengan En Khairol pergi jenguk rumah kami yang sedang dalam pembinaan.  Bila sampai rasa berbunga-bunga hati tengok dah nak siap rumah.  Ada rasanya hujung tahun ni boleh duduk dah walaupun kalau ikut jadual tahun depan siap.  Rumah ni ada 4 bilik, 3 bilik air dan 2 dapur.  Keluasan rumah 22 x 75 kaki.

Tembok pagar dah siap tinggal nak pasang pintu pagar

Hadapan rumah, porch simen jer

Ruang tamu

Master bedroom, ada tandas sekali

Dapur kering

Dapur basah

Pintu menghala ke belakang

Tempat letak mesin basuh

Tandas, ada 3 semuanya

Kawasan belakang rumah, dah tak ada space tanah dah terus longkang dan jalan

Sekarang ni asyik cari kat internet pasal deko rumah jer hehe.  Excited sungguh nak duduk rumah baru.  Yalah cantik ke buruk ke rumah sendiri. 


Lina

1 comment:

atty's said...

salam lina, cantik rumah baru..besar tu.

betul tu ..cantik buruk ..kita punya rumah .kty x sabar nak tgk lina deco.