Monday, June 24, 2013

Cuti Jerebu

Hari ni Qistina tak sekolah sebab semua sekolah di Kuantan telah diisytiharkan cuti disebabkan jerebu yang semakin merbahaya.  Alhamdulillah sebab semalam pun ada terfikir risau nak bagi anakke sekolah.  Aku pun dah rasa lain macam apatah lagi budak-budak kan.  Pendapat aku jerebu makin teruk ni sebab hujan dah lama tak turun dan angin pun kurang.  Sama-samalah kita berdoa agar Allah SWT turunkan hujan dalam masa terdekat ni.  


Lina

No comments: