Thursday, June 13, 2013

Beautifulnara Dirompak

Menakutkan bila baca pengalaman blogger beautifulnara yang kena rompak baru-baru ni dan keretanya dilarikan.  Ya lah nasib baik perompak-perompak tu cuma merompak dan tidak mengapa-apakan dia suami isteri dan anak mereka.

Kenalah berhati-hatilah sekarang ni sebab kat mana-mana je perkara ni boleh terjadi.  Bila baca tu teringat yang aku dengan En Khairol kerap pergi tengok rumah kami sejak kebelakangan ni yang tengah dalam pembinaan.  Takut juga manalah tahu malang kan tak berbau.  Ok kalian boleh klik link di bawah ni untuk membaca pengalaman beautifulnara tersebut agar dapat dijadikan pengajaran dan iktibar.



Lina

No comments: