Wednesday, February 27, 2013

Qistina Tak Sihat

dari petang semalam si Qistina tak berapa sihat.  dia kata dia sakit perut so petang semalam tak pergilah sekolah agama.  pagi tadi tengok macam tak berapa ok lagi so tak bagi dia pergi sekolah.  biarlah dia berehat dulu.  mula-mula aku ingat nak cuti tapi bila tengok dia taklah teruk sangat so aku masuk lambat sikitlah ke pejabat.  dalam pukul 10 lebih pagi tadi hantar dia 2 beradik ke rumah mertua aku.  si Amsyar mula-mula ingat aku tak kerja, bising mulutnya bila sampai kat rumah mertua tadi.  dalam kepala dia kalau aku dengan En Khairol tak kerja pergi jalan jelah jawabnya hehe.  hai anak...anak...

Lina

2 comments:

zarena heeney said...

sama mcm member opis ena, ank dia tak sihat terpaksa bwk anak dtg ke ofis sbb ada urget kerja yg perlu di settle kan

kesian kita sbg ibu kan...
semoga anak2 lina cepat sembuh
Amin

jom join contest di blog ena

Lina said...

zarena heeney

ni td pun mula2 ingat nak bawa ke opis jg tp takut tak terjaga lak, xpelah biar kat umah mertua

terima kasih atas doa tersebut