Wednesday, January 30, 2013

Taman Tasik Taiping 2013

lepas selesai majlis pertunangan tu abang ipar ajak pulak singgah ke Taiping.  katanya nak pergi makan yong tau fu (sotong kangkung).  dah tak jauh mana Lenggong dengan Taiping so ikut je lah.  setelah 4 tahun kali terakhir aku ke sini, boleh baca di entry INI, rasa macam nostalgia pula hehe.  ya lah masa tu aku pergi tengah ngandungkan Amsyar.  kali ni pergi pun tengah mengandung juga.  sila layankan gambar yer kurang rajin nak tulis banyak-banyak hehe.













- bersambung -


Lina

No comments: