Wednesday, January 2, 2013

Pesta Makan Durian



baru-baru ni KRT kawasan perumahan aku telah mengadakan Pesta Makan Durian.  aku pun pergilah juga sebab dah lama tak join aktiviti yang dianjurkan oleh KRT taman aku ni.

anak dara ni kalau bergambar selalu senyum macam tu hehe

si adik takyah cakaplah macam-macam gaya

antara sebab aku kena pergi juga majlis ni sebab En Khairol salah seorang AJK dan malam tu dia kena jadi MC

antara tetamu jemputan

ucapan daripada Pengerusi KRT

ini ada ceramah sedikit daripada pegawai dari Biro Tatanegara

antara penduduk yang hadir.  sebenarnya ramai lagi tapi duduk kat belakang-belakang sana

lepas je habis majlis rasmi terus semua serbu kat tempat durian.  aku tak pergi pun sebab rasa dah puas makan durian lagipun ramai sangat.


Lina

No comments: