Tuesday, January 15, 2013

Macam Hari Rayalah Pula



haha macam mana pulak boleh ada ketupat bawang ni.  sebenarnya masa En Khairol jadi pengadil sukaneka tu ada acara menganyam ketupat.  lepas habis acara tu dah bagi keputusan semua En Khairol boleh bawa balik pulak sarung ketupat semua tu.  pihak KRT tu pulak ok jer.  adalah dalam 15 sarung ketupat.  balik tu kami pun singgah pasar raya beli ayam nak buat rendang.  beria sekali tu hehe.


jadi petang dan malam tu kami beraya makan ketupat hehe.  

Lina

3 comments:

- zuriey - said...

betulla selalu time raya je dapat makan.. nanti mai la singgah http://misszucollection.blogspot.com

Lina said...

zuriey

hehe klaka pun ada bole pulak kitorang masak ketupat tu

ok nanti sy singgah ye

mrs kayrul said...

boleh plak macam tue....untung la