Wednesday, December 12, 2012

Harga Tiket Konsert Anuar Zain - Three Decades of Music, Loves and Passion

kepada semua peminat-peminat Anuar Zain (termasuk akulah tu hehe), maklumat mengenai harga tiket untuk konsert Anuar Zain pada 16 Februari 2013 dah keluar tau.  kalau berminat nak menonton konsertnya, bolehlah tengok detailsnya di website TICKETCHARGE.

kepada yang masih belum tahu konsert ini akan diadakan pada 16 Februari 2013 di Stadium Putra Bukit Jalil.  sekiranya tiada apa-apa aral dan kesihatan mengizinkan aku akan berada di sana.

AnuarZain-Poster


Lina

1 comment:

nah am,Jear Qu Teh Pang >>>"didn't I say so??" said...

Saya nk gi jugak laaaa
Harap2 ada ticket lagi...dok tengok kat Palladium pown jadi lah...itu yg termampu...