Friday, November 23, 2012

Video Clip Ajari Aku - Anuar Zain



sejak Anuar Zain buat pengakuan yang dia suka wanita macam Nora Danish, minggu ni asyik baca berita pasal tu jer.  hebat betul ek penangan Anuar Zain sebab selama ni kan memang dia berahsia sangat pasal hal peribadi semua ni.  kemudian video clip Ajari aku pula ada Nora Danish lagilah havoc hehe.  seriously memang sweet sangat video clip tu.   nanti ada sambungan lagi tau video tu tak sabar nak tunggu.



Lina

1 comment:

Rozita said...

dah x boleh tengok...kena block dgn astro... i peminat anuar zain...hihi...