Friday, November 9, 2012

Hari Anekaragam & Penyampaian Sijil

hari Sabtu lepas, kami anak-beranak lepak-lepak kat Hotel MS Garden.  ni bukan sebarang lepak, lepak sebab nak meraikan tamatnya pengajian tadika Qistina.  kelasss ko buat kat hotel, tempatnya kelasss duitnya pun kelassss jugaklah hehe.  

sebelum ke hotel, kami singgah kenduri kahwin kenalan En Khairol dulu.  isi perut dulu ya lah kat hotel nanti dah tentu-tentu habis program baru boleh makan.  kalau ikut program, acara start pukul 2.00 petang tapi biasalah ada juga yang tak menepati masa.  

kali ni Qistina masuk 2 persembahan, tarian banghra dan tarian 60an.  kalau tahun lepas 1 persembahan je dia masuk.  tahun ni pun persembahan tak banyak ada 5 je berbanding tahun lepas.

ok, silalah layan gambar-gambar di bawah.

backdrop di pentas

 2 beradik ni bergambar kat atas pentas

kad jemputan

 suasana dalam dewan semasa menunggu acara bermula

 di bilik persalinan untuk persembahan pertama

Pengetua ketiga-tiga tadika sedang memberikan ucapan alu-aluan

ini persembahan pertama Qistina, Tarian Bhangra

Amsyar sekarang ni kalau tak kena je sikit mulalah merajuk

persembahan kedua, tarian 60an

penyampaian sijil

 En Khairol suruh bergambar dulu sebelum turun pentas

ini barisan cikgu-cikgu di ketiga-tiga tadika.  yang peluk Qistina tu cikgu dia.

 seorang lagi cikgu Qistina yang peluk dia tu

 sebelum balik bergambar dengan kawan-kawan

berakhirlah alam tadika buat Qistina.  tahun depan masuk Darjah 1.  tak tahulah macam mana nanti.  harap-harap dia boleh sesuaikan diri dengan alam persekolahan pula.

Lina

No comments: