Monday, November 12, 2012

Happy Birthday Eqbal Zack (Giveaway)


jalan-jalan lagi, jumpa lagi satu giveaway.  tengok kepada hadiahnya agak lumayan.  giveaway ni pun sempena birthday tuan punya blog, Encik Eqbal Zack yang ke 38  pada 12 November.  muda lagi tu hehe.  sebelum kita tengok syarat-syaratnya, kita tengok dulu hadiah-hadiahnya sebagai pembakar semangat hehe.

PRIZES

 TWO[2] winners 
Him/her will receive a Black Wallet and Red Purse by Alain Delon (Original)


FOUR [4] winners

It’s the original miniature from DKNY and RALPH LAUREN!
Join now, because FOUR [4] of you (him/her) will win a bottle!


TEN [10] winners

TEN [10] PARTICIPANTS will receive Eqbal Zack (EZ) Limited Editon Fridge Magnet

syarat-syaratnya pula seperti berikut:-

RULES 
Please read carefully, as I reserve the right to disqualify any incomplete entries. 
1. Be a follower of www.eqbalzack.com
2. Write a simple blog post (Bahasa Melayu/Bahasa Inggeris) about this giveaway. You can copy and   
    paste your entry from here. The title of your entry will be: "Happy Birthday Eqbal Zack (Giveaway)"
3. Come back here and leave the permalink (URL) in the **comment box.
4. Send me an awesome “Birthday Wish” (Bahasa Melayu or Bahasa Inggeris) via CONTACT FORM.
    It is better to use a CONTACT FORM for this purpose to avoid plagiarism. I will pick the BEST   
    wishes!
5. This giveaway runs from today until 12 November 2012 (11:59PM).
6. Winners will be announced on the 19 November 2012 (10:00 AM).

rasanya macam dah terlewat menghantar penyertaan.  tak apalah kalau ada rezeki adalah.  kalau tak ada rezeki nak buat macam mana kan.  apa pun SELAMAT MENYAMBUT HARI ULANG TAHUN BUAT EQBAL ZACK.

Lina

No comments: