Friday, November 2, 2012

Bila En Khairol Outstation

semalam En Khairol outstation ke Penang.  pergi semalaman saja, hari ni bertolak balik ke Kuantan.  petang semalam bila sampai kat rumah, Amsyar masuk je rumah je terus panggil-panggil ayahnya.  dia ingat ayahnya ada di rumah sebab kereta sebuah lagi ada, motor pun ada, dah tentu-tentu ayahnya ada.  habis dia masuk bilik keluar bilik panggil ayahnya, ingatkan ayahnya menyorok.  nak ketawa pun ada, nak nangis pun ada huhu.  nasib baik ayahnya pergi semalaman.  nanti hujung bulan November ni outstation lagi, seminggu pulak, camne la nanti huhu.


Lina

4 comments:

atty's said...

alor sian amsyar..

Nizam Awang Brahim said...

Gone kan

Lina said...

atty

tu lar pasal kak ty

Lina said...

nizam

gone lg cam tu lah huhu