Thursday, March 22, 2012

Suatu Pagi di Teluk Cempedak

satu pagi dalam bulan Februari yang lepas en khairol ajak breakfast kat Teluk Cempedak.  bukan di McD atau KFC ya tapi kat sebuah kedai makan kat situ.  tak ingatlah nama kedainya apa.  nak dijadikan cerita kedai tu tutuplah pula.  jadi terpaksa juga breakfast kat McD.  lepas breakfast ambil peluanglah jalan-jalan kat pantai sebab lama dah rasanya tak pergi TC waktu pagi.  
















seronok sangat sebab sebelah pagi tak ramai orang sangat jadi suasana pun tenang je.  lain kali bolehlah datang lagi.

Lina

2 comments:

Eera Shera said...

seronok kan lepak dgn family kat pantai..singgah dr segmen mak dara ni :)

Lina said...

eera shera

klu dgn family apa pun seronok :-)

thanks dtg singgah