Thursday, March 1, 2012

Masa Rehat

semalam berborak-borak dengan officemate tiba-tiba terkeluar cerita zaman sekolah-sekolah dulu.  cerita apa yang dibuat bila masa rehat.  masa sekolah rendah ingat lagi bila sampai masa rehat selain pergi makan nasi lemak atau mee goreng 30 sen je sepinggan dengan air sirap 10 sen, lepas tu sempat lagi dengan kawan-kawan main.  macam-macam mainnya, main getahlah, main teng tenglah, main lu belek (ala yang pakai tali skipping tu), lempar buah stor, main kejar-kejar haha.

emm budak-budak zaman sekarang ni, masa rehat buat apa ya?


Lina

7 comments:

atty's said...

itulah budak skrg apa ler yg dibuatkan time rehat..

Lina said...

atty

rasanya main jg xlah main cam ms zaman kita2 tu hehe

shamsulkamar said...

Zaman skang derang main ps2, takpun layan bbm

Lina said...

shamsulkamar

ehhh bole bawa ke sekolah ke mende2 tu sumer cc

Ena Qalinsya said...

ermm tetiba igt nasi lemak dan kopok masa aku makan time rehat dulu.. dok asrama so kena bajet r mkn, takle mkn mewah2 tp mmg best giler kopok n n.lemak dia.. windu kenangan dulu huhuhu

Lina said...

ena qalinsya

eh mmg makanan kat kantin sek dulu2 sedap lar...kopok kan klu yg keping tu bukan nipis2 cam skrg ni...tebal kan

Nizam said...

Jauh beze budok dulu dengan budok sekarang....