Thursday, March 22, 2012

Bateri oh Bateri

bateri...bateri...pandai ek cari masa nak rosak.  macam tahu je hari ni hari gaji...perfect time.  kalau tak pergi tukar baru nanti tak boleh start lar pulak kereta aku.  nak tak nak kena pergi tukar juga.  melayang RM170 aku hari ni huhuhu.


Lina

13 comments:

Ena Qalinsya said...

ko melayang rm170 ok lagi...aku melayang rm1700 sebab enjin jem trus kena overhall uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

lieynanilaz said...

memang perfect time...nak tak nak kena ganti jugalah ye dak..hehe.

jengah dari blog mak dara

Dabel Aa said...

pandai dia cri time gaji kan...hahahaha...

singgah dri blog mak dara

Lina said...

ena qalinsya

emmm lg teruk ek ko...ha pas ni ingat cek air selalu tau...

Lina said...

lieynanilaz

itulah mmg xde pilihan dah

Lina said...

dabel aa

hehe pandai dia bau2 gaji tu

Munnafendy said...

bagus2..kerera yg amat memahami...sebab dia tak rosak masa tuannya belum gaji..kan?

Munnafendy said...

eh lupe nk ckp dtg dr blog makdara..hihi

˩α∂ʏвιя∂ℓʋʌѲиɛ ακα ΔиɢɛℓιЯα ʝѲℓιɛ said...

pandai dia setting time heheh..

Terjah dari blog mAK dARA

LYAfrina said...

huhu...nk buat camner kan..tp mujurla time gaji..kalo x... sakit jgk tu...

owh..lina duk ktn yer?? lya duk kmn je ni.. slalu ke ktn..

Lina said...

munnafendy

kereta pun lama2 kita guna ada perasaan jg haha

thanks dtg terjah

Lina said...

ladybird

itulah nasib baik pilih ms yg betul hehe

Lina said...

lyafrina

hehe betul tu

a'ah sy duduk kat ktn ni...ohh kemaman dekat je lar...kdg2 klu dah boring kat ktn jln jg ke kemaman makan satar hehe