Monday, February 20, 2012

"Sesungguhnya" Beto Kusyairy

hasil daripada carian Google, telefilem Sesungguhnya ni sudah ditayangkan beberapa kali di Astro tetapi kenapa baru semalam aku dapat tonton ek?  musykil di situ hehe.  hasil daripada carian di Google juga, ramai juga blogger yang dah mengulas mengenai telefilem ini.

lakonan hebat Beto Kusyairy (Anuar) dan Sharifah Amani (Lela) menjadikan telefilem ini sungguh mengujakan.  rasa terbuai-buai dibawa ke alam percintaan di antara Anuar dan Lela.  Beto memang seorang pelakon yang bijak, disempurnakan pula dengan Sharifah Amani memang superb.  Ok, aku dah jatuh minat dengan Beto ;-).  dah lama tak tengok lakonan yang membuatkan hati berdebar-debar selepas Eman Manan dalam Matinya Seorang Patriot ;-).




Lina

2 comments:

KAIN VIETNAM TERBAIK said...

rasanya mcm pernah tengok je cerita ni..

Lina said...

kain vietnam terbaik

yelah tu kot