Tuesday, February 21, 2012

Aku Rasa

mari kita berfikir sejenak.  bila suami/isteri atau gf/bf kita tak ada di sisi, apa yang kita rasa?  kita rasa sunyi tak bila mereka tak ada?  kita rasa jiwa kita kosong tak bila mereka tak ada?  kita rasa rindu dendam tak bila mereka tak ada?  kita rasa apa yang kita buat or lakukan serba tak kena tak bila mereka tak ada?  kita rasa berdebar-debar tak bila sampai hari kepulangan mereka?  kita rasa tak sabar nak nak bercerita itu ini begitu begini bila mereka pulang.  

  itu yang aku selalu rasa bila suami aku outstation ;-).

motif aku tulis ni, entah aku pun tak tahu.  penangan 'Sesungguhnya' kot masih ada lagi haha.

Lina

8 comments:

mamyharraz said...

sy ni dah biasa kena tinggal..kadang berminggu,berbulan bertahun..jd dah rasa kebal ;) walauapapun rindu dendam tu sudah pastilah :)

Ayen... said...

ntah....huhu

Ayen... said...

oh ye klu nak main atv,hellolaa sy yek..nk main tu kena booking dulu.harga ikut track,dekat murah ckit.klu jauh mahallaa..tp klu nak harga diskaun mgkin xleh kot walaupun tuan punya atv tu member sendiri sbb harga tu dah murah berbanding kat gambang...

nikki said...

confirm jiwa tengah kacau nie....

Lina said...

mamyharraz

mcm mamyharraz lg lar kan sentiasa berjauhan...alah bisa tegal biasa lar kata orang

Lina said...

ayen

ok thanks atas info tersebut...apa2 i call

Lina said...

nikki

xlah kacau sgt shara sbb abg dekat lg hehe

Ena Qalinsya said...

adehhhh nnt ngan aku nnt jgn blur plak ek.. blur merindu ekekeke