Wednesday, January 4, 2012

Bermula Semula Hari Pertama Ke Tadika

hari ni bermula semula rutin yang sebelum ini terhenti selama kira-kira sebulan.  kejutkan qistina pagi-pagi, mandi, pakai baju, siapkan sarapan.  nasib baik elok je dia bangun taklah merengek-rengek sebab sebulan kan ikut dan dia je nak bangun pukul berapa semua.  malam tadi siap request bila nak tanya nak bawa bekal ke tak?  request apa tau nasi lemak!  huhuhu jadi pagi tadi bangun seawal 4 pagi nak memasak nasi lemak untuk bekalan anak tersayang hehehe...tipu je semua tu en khairol beli kat gerai kat rumah aku ni jer cuma bawa bekas untuk diisi nasi tu.  memang niat di hati nak masak mulanya tapi en khairol kata tak payahlah untuk qistina seorang je.  insyaAllah kalau lepas ni bekal yang simple simple tu aku akan cuba buatkan.

Lina

7 comments:

Neeza.Areef said...

tabikanya x provide mkn ke k.az? xpelah x yah bwk bekal yg berat2..nnti x mkn pun

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh bawa nasi lemak....anak2 saya bw sandwich ayam je td.ngan ayah2 nyer saya bekalkan benda sama

Ayen... said...

ingatkan betul2 bangun pkl 4 tadi,kuang asam betul.....huhu

Nizam said...

Biasenye tadika/tabika ande sediakan makanan buat bebudok...Dulu la.Sekarang ni entoh la pulok...

azian said...

sekarang ni muaz dah tak bawak bekal g sekolah....heheheh...dia masuk pra sekolah....so, sekarang ni mcm malas jek nak buat bekpes....voley gitu...heheheh

~izan~ said...

baru nk kagum kak bgn kul 4 masak nasi lemak hehehe...

Ros said...

Salam ziarah..