Tuesday, November 29, 2011

Zumba Fitness For Charity

sebelum ni aku ada iklan pasal zumba ni kan.  takkan iklan je kan kenalah pergi juga hehe.  jadi pada 19 Nov tu memang teruja sangat nak pergi.  ajak jugalah beberapa orang member aku iaitu juliana, ena dan ita.  pada mulanya rasa cuak jugalah...dalam hati fikir macam-macam.  macam manalah zumba ni yer?  macam aerobik ker, senamrobik ke.  rupa-rupanya best zumba ni.  kalau nak tahu macam mana seronoknya, tengok je lah gambar-gambar kat bawah ni hehe.  cuma gambar masa berzumba saja yang tak ada.









kalau kalian nak tahu lebih detail pasal zumba ni tengok saja di youtube.  taip saja zumba macam-macam jenis tarian yang ada.


Lina

2 comments:

Cho Zila said...

wow bestnyer.. der lagiker xtvt gini...

Lina said...

cho zila

klu hari biasa tiap2 petang hari bekerja diadakan kelas...nak join bole jer... zila duk kat kuantan ke?