Friday, November 18, 2011

Rahsia Anuar Zain Maintain Handsome




Di dalam Utusan Malaysia hari ini, Anuar Zain mengakui yang dia ada membuat rawatan bentuk wajah. Namun begitu, rawatan yang dibuat tidak melibatkan suntikan botox. Sebaliknya teknik yang digunakan sekadar teknik urutan.
Jangan salah sangka, apa yang saya lakukan ini bukannya botox. Kaedah rawatan yang baru saya jalani tahun ini berbentuk urutan di bahagian wajah saya. Bagaimanapun proses ini akan menyebabkan muka saya membengkak untuk beberapa hari sebelum membuat urutan susulan bagi membentuk semula wajah saya
Menurut Anuar Zain, rawatan ini dilakukan setiap kali kulit wajahnya menggeleber. Selain daripada rawatan ini, Anuar Zain yang kini berusia 41 tahun turut mengamalkan pemilihan makanan seperti Omega 3 untuk mengekalkan kecantikan wajahnya.


Sumber : Beautifulnara

Lina

4 comments:

Ena Qalinsya said...

alaaaaaaaaaaa br nk wt cite dia tp tgk n3 ko dlu wat hahahaha takpela, bg laluan ko r sbb ko peminat dia no,1 hehehehe

Lina said...

ena qalinsya

hahaha tq...tq...ko mmg memahami ahakkss

~izan~ said...

akak ni mmg minat sgt kat AZ ni kan..sbb ari tu gi tgk konsert dia kan..patutnya AZ kena baca n3 akak ni,sbb ada peminat setia mcm akak hehe...

Lina said...

izan

hehe klu dia x baca pun xper izan