Saturday, November 12, 2011

Langkawi - Part 4

aktiviti sebelah malam terakhir di Langkawi.  ada makan malam yang disponsor oleh kelab.

tengoklah lauk-pauk kami malam tu.  ini meja kami sekeluarga.  memang kenyang teramat sampai lauk yang tak boleh dihabiskan kami bagi pula ke family lain.  taknaklah membazir kan.

qistina bila nampak sup memang tak boleh sabar dah.

budak yang sibuk nak makan sendiri.

sesi pemberian cenderahati buat semua keluarga.  

pagi hari nak balik.  sementara menunggu semua keluarga ada bergambar dulu dengan kereta sewa yang berjasa sepanjang kami di Langkawi.

sempat lagi qistina dan amsyar main dengan troli ni sementara menunggu para bapa memulangkan kereta sewa masing-masing.

di ruang menunggu.  sempat lagi amsyar main permainan.

dalam bot nak balik ke jeti Kuala Perlis

dari Kuala Perlis kami menuju pula ke Wan Kelian.  selalunya kalau ke Langkawi hala balik akan singgah ke Padang Besar tapi ni katanya tempat baru.  kat sempadan juga.  oleh kerana sampai kat Wan Kelian waktu tengahari.  matahari mencanak kat atas kepala jadi tiada keinginan nak ambil gambar segala jadi tiadalah kenangan di Wan Kelian.  walau bagaimanapun nanti aku kongsikan barang-barang yang sempat disambar di sana.

ok dah habis pun cerita aku pergi Langkawi ni.  lepas ni aku nak kongsi kenangan aku pergi Melaka pula masa cuti keputeraan Sultan Pahang dan Deepavali hari tu.

Lina

4 comments:

Nizam said...

Lame dah koi tak jalan2 gini.

Ayen... said...

X bagi pun kat kita ole2 wan kelian.....huhuhu

Lina said...

nizam

hehe pegilah jln2 en nizam...bercuti...bole release tensen skit hehe

Lina said...

ayen

kawan nak beli gak tp takut aok x padan hehe sbb kat sana byk jual kete moto mainan