Tuesday, November 1, 2011

Kim Kardashian Divorce

bila 1st time dengar berita ni memang tak percaya.  tak percaya langsung.  not at all!  ye lar dah tengok perkahwinannya yang gilang-gemilang di saluran E! kat Astro.  memang cantik.  hiasannya memang superb.  gaun kahwin dia pun cantik giler...Vera Wang lar katakan.  lepas tu asyik diulang-ulang tayang perkahwinannya tu.  tup tup lepas 72 hari kahwin bercerai?  gile ke apa? 



nak tau lebih lanjut boleh klik SINI.

lepas ni kita tengok lar pulak tuntutan perceraian berjuta-juta.

Lina

6 comments:

atty's said...

itulah jap je..kty pun lom lagi smpt tgk majlis kawin diaorg..hihihihihi..

Lina said...

rsnya mesti astro dah x tayang dah hehe

azian said...

lina...
artis...biasalah...peh tu byk duit...huhuhu...kl laa duit tu bg kat kite pun takpe ek...ekekekekek

Lina said...

azian

tu lar pasal azian...kawin juta2 pas tu x sampai setaun bercerai...bg mereka duit tu x jd hal

Ayen... said...

Kawen x kawen pun samaje dieorg kan,bknnya dieorg tau dosa pahala...

Lina said...

ayen

yup betul tu