Thursday, October 6, 2011

Siapakah Emma Bontot Hitam?

dalam 2 hari ni aku asyik baca sebuah blog ni.  tuan punya blog ni baru jer follow blog aku jadi sebagai blogger berhemah aku pun follow lar blog dia semula...ecehhhh.  daripada pembacaan pertama entrynya aku dah terpaut.  alamak! best jugak blog budak nih.  memang tak sia-sia aku follow.  ok ada satu entry ni memang gelak sampai pecah perutlah kalau kalian baca.  agak tak senonoh sikit tapi bila dah gelak memang dah lupa dah apa yang tak senonohnya tu.

"Korang-korang pernah datang ke UiTM Manjung tak? Bukan UiTM Seri Iskandar, tapi UiTM Seri Manjung yang Uitm versi rumah-rumah kedai tu??? Kalau tak pernah, tengok gambar-gambar ni. Pelakon Azhar Sulaiman, Afdlin Shauki dulu pernah la belajar kat sini. Provos UiTM kasitau kat aku dulu. Haaaa, jangan ingat aku tak kamcing ngn provos Uitm. Gua dulu AJK majlis perwakilan pelajar. Huhuhuhu.."

haaa itu intronya...nak baca lagi lanjut kalian pergilah ke blog dia 
v
v
v


aku gerentilah memang kalian akan gelak tak hengat sepertimana aku sakit perut akibat menahan nak gelak besarrr haha.

Lina

8 comments:

Zue AnnaLeeya said...

nnti pasnih nak gi baca...

azian said...

hahahahah...
ok2...sy dah baca dah lina...hehehhehe...lawak2.....hehehehhe

Nizam said...

Agok2 Emma tu kat mane skarang ni yek....

azian said...

uishhh...bila nak update nih...bercuti ke???

Lina said...

zue annaleeya

baca tau zue hehe

Lina said...

azian

lawak kan azian, mmg pecah perutlah ketawa

Lina said...

nizam

klulah emma yg berkenaan terbaca mesti dia pun gelak besar haha

Lina said...

azian

hehe sorry lah yan virus 'm' dtg melanda