Monday, October 17, 2011

Pencapaian Bintang

bermula pada hari  ini, 17 hingga 20 Oktober ini, pejabat aku akan dilanda serangan bintang.  sana-sini bintang, topik perbualan pun berkisar tentang bintang, kat dalam ofis, kat lobi, kat dalam lif, kat kaunter, kat kantin, kat tempat pejalan kaki pun banyak bintang-bintang berteraburan.  mata pun dah jadi bintang hehehe.

sebenarnya minggu ni adalah minggu Star Rating atau secara ringkasnya dipanggil SSR.  orang-orang gomen memang taulah pasal SSR ni.  selama 4 hari ni ofis aku akan dinilai oleh sepasukan juruaudit dari MAMPU.  tak taulah tahun ni berapa bintang boleh dapat.  hopefully dapatlah mencapai target iaitu 5 bintang.


Lina

8 comments:

atty's said...

semoga ofis lina dpt mencapai 5 bintang..

~izan~ said...

kelip2 harap2 nampak byk bintang ye kak hehe

Ayen... said...

Bintang je ke?..Bulan xnak?hehe...

Lina said...

atty

terima kasih kak ty

Lina said...

izan

harap2nya mcm tulah

Lina said...

ayen

x taulah diorg nak bintang jer bulan yg beso tu xnak pulak hehe

ieda said...

insyaallah akan banyak bintang2 yg menyingah :)

Lina said...

ieda

harap2nya begitulah kak ieda