Tuesday, October 18, 2011

Menang Percutian 3 Hari 2 Malam di Pangkor Laut? Siapa Yang Tak Nak!






tengok gambar-gambarnya pun dah teruja.  apatah lagi kalau dah berada kat sana kan huhuhu.  terbayang-bayang air lautnya yang biru jernih tu sambil menikmati pemandangan yang indah.  bila dah penat dapat berendam pula dalam bathtub yang damn! cool seperti gambar di atas tu.  ohhhh heaven rasanya.


How to Join the Contest
  • Join DealCity.com.my as a member 
  • Click on the "BUY" icon for the contest and proceed to 'buy' the contest at zero cost (no credit card details required)
  • You are now in the running to win the prize! 


jadi untuk maklumat lanjut dan register boleh klik di >>>>> SINI.

JANGAN LEPASKAN PELUANG! TAK RUGI MENCUBA...MANA TAU ANDA ADALAH PEMENANG BERTUAH.

Lina

4 comments:

~izan~ said...

good luck akak..

Lina said...

izan

thanks :)

azian said...

aikkkk...betui ka nihhhh???????
sy pun member gakkkk...

Lina said...

azian

betul cuba azian tgk kat websitenya