Monday, October 17, 2011

Balik Kampung

ini entry mengada-ngada.  baca kat blog kak ieda dia tengah menghitung hari, aku pun nak menghitung hari juga tapi tidaklah macam kak ieda ke oversea...ampun yer kak ieda hehe.  aku dalam negara jer :).  ke mana yer aku weekend bercuti panjang ni?



gambar ihsan google


Lina

6 comments:

atty's said...

lina ni g holiday kat melaka ye..

Kalamhati said...

bestnye pi melaka!!

~izan~ said...

tajuk balik kg,gmbr kat melaka,kak org melaka ek?best kan,izan merasa la keje dulu2 kat melaka hehe...

Lina said...

atty

hehehe a'ah kak ty

Lina said...

kalamhati

tu lah x sabar nak pergi ni

Lina said...

izan

mak yg asal melaka n mmg kg kat sana tp klu balik melaka duk kat kg je lar x penah nak jalan2 ni yg betul2 nak berjalan nih