Friday, August 5, 2011

Sayangku Amsyar Iqbal Sudah 2 Tahun!



pejam celik pejam celik sudah 2 tahun berlalu semenjak aku lahirkan amsyar.  besar dah anak mama, dah 2 tahun dah.  ingat lagi masa mula-mula aku mengandungkan amsyar, mama kena alahan mengandung yang sangat teruk.  tak seperti masa mengandungkan qistina. masa tu tak boleh langsung masuk makanan...makan, muntah...makan, muntah...bayangkan minum air masak pun boleh keluar balik.  kemuncaknya aku admitted kat HTAA sebab dah terlalu lemah.  ye lar dah tak makan, tak minum mana nak ada tenaga.

walaupun aku mengalami alahan yang teruk tapi semua tu aku lupakan sebaik sahaja  amsyar lahir ke dunia.  alhamdulillah aku dikurniakan anak yang sihat, sempurna, comel dan keletah.  dah 2 tahun ni lagilah keletahnya.

SELAMAT HARI LAHIR mama ucapkan.  mama doakan amsyar menjadi anak yang soleh, taat kepada ibu bapa dan dapat berbakti kepada agama, nusa dan bangsa.  semoga amsyar memperoleh kejayaan yang gemilang di masa hadapan, insyaAllah.  mama, ayah dan kakak saaaaaaayang sangat dengan amsyar tau!


Lina

6 comments:

~izan~ said...

hepi besday amsyar..izan berangan dulu nk letak nama anak amsyar tp kuar2 girl suma hehe..

semoga amsyar jd anak yg soleh dan bijak..biar sejuk perut mama =)

Ayen... said...

hepi besday yg 2 tahun buat amsyar.semoga segala harapan dan doa mama tu menjadi kenyataan,Amin....Abg Ayen pun saaaaaayang amsyar jugak tau,kuang3x.....

Sidratul Muntaha said...

happy birthday amsyar..
moga jaid anak yg soleh selalu.
amin.

Zue AnnaLeeya said...

hepi beday amsyar...
jgn nakal2 tau...

wahida said...

selamat hari lahir amsyar...

semoga jadi anak yg soleh yer..

salam kenal...

ieda said...

eppy bday amsyar ..
semoga jadi anak yg soleh yaaa

ps : dik tkasih dikk doakanlah buat akak ya dik .. :(