Tuesday, August 23, 2011

Marble Cheese Cake

teringat-ingat kelazatan Marble Cheese Cake izan masa geder-geder ari tu.  terasa keenakan coklatnya dan keju yang mencair di dalam mulut. alamak kecur dah air liur nih.  disebabkan tersangat teringat-ingat maka baru sebentar tadi bersms dengan izan minta izan buatkan.  2 biji sekali ko order!  ini nak makan sampai termuntah nih hehehe.

gambar copy pasta daripada blog izan

terima kasih yer izan kerana sudi menerima order daripada kakakmu ini yang dah macam orang ngidam (lebih daripada kak zia lak hehe).  tak sabar nak tunggu hari Khamis ni :)


Lina

12 comments:

I E Z S M Y said...

oh my cheeseeeee!
nak nak nak!!

Rozita said...

sy pun ada order hari khamis ni dgn izan.. ambik kat tmn tas gak ke lina? kalau ye.. leh la jumpa sekali..

Lina said...

iezsmy

mmg order nak bawa balik umah mak nanti hehehe tungguuuuuuu

Lina said...

rozita

emmm janji dgn izan kat bandar lar ita...xder rezeki nak jumpa

Kalamhati said...

whaaaa cedapnyeee..jeles2..nak kena tempah gak ni..tp pas raya la plak..huhu

~izan~ said...

huhu...ada plak kat sini yer..hehe

Ayen... said...

klu rasa x larat nak makan sorang,jemputlaa emcek Ayen ni dtg umah......kihkihkih

Lina said...

kalamhati

hehehe xper kak wan lepas raya pun sedap jg

Lina said...

izan

hehe ada

Lina said...

ayen

emmm cadangan itu amat baik tp len kalilah yer hehe

ieda said...

wah x aci nie ..
nak kena order nie
kalau izan buat leh buatkan akak milo punye tak ?? ekekekek

nanti roger2 izan lah :)

Lina said...

ieda

hehehe cpt kak ieda roger izan nanti x smpat...lepas raya lar jawabnya