Sunday, August 21, 2011

Bulan Berputar di Atas Kaabah?

"Assalamualaikum semua, pagi ini jam 8.25 pagi waktu m'sia akan berlaku bulan akan berada dan berputar di atas kaabah.  Berlaku begini 10 juta tahun sekali.  Maklumat jabatan ostronomi negara.  Semua doa dan amalan lain yang sesuai.  Mlmnya pula ikut kiraan ulamak muktabar yang boleh dipercayai akan berlaku lailatul qadar.  Mlm ni 21 kan! Sama2lah kita usahakan.  InsyaAllah."

kalian ada tak yang dapat sms macam ni?  rasanya mesti dah disebarkan ke semua orang melalui sms.  nak percaya sangat pun tak boleh juga tapi kalau tak percaya pulak ini semua kuasa Allah S.W.T. kan.  kalau Dia kata jadi, jadilah ia.  lagipun macam malam lailatul qadar tu kita tak tau bila cuma disebut 10 malam terakhir Ramadan.  mungkin berlaku malam ni, mungkin malam esok, lusa ke.  cuma sekarang ni yang  penting tingkatkan amalan kita dan berusaha, insyaAllah.


Lina

2 comments:

Cik Ila said...

Aik,bkn ke mlm ni mlm ke-22 dh?
eemm,pagi tadi dapat info,berita psl bulan bertukar atas kaabah tu palsu sebenarnya..huhu

Lina said...

cik ila

tu lar pasal...sms tu masuk pg td hehe...kdg2 bende cam ni org percaya sgt