Wednesday, July 13, 2011

Rezeki Hari Keluargaa

Inilah hadiah-hadiah yang kami dapat (sebenarnya en khairol dan qistina yang dapat) hehe.  dalam paper bag tu cabutan bertuah untuk AJK.  hamper tu cabutan bertuah untuk semua.  bertuah kan en khairol ni.  kalau aku tak adalah nak merasa huhu.  yang kotak kat depan tu hadiah en khairol sebab johan sukan bowling kelapa.  yang dua hadiah kecil tu qistina punya saguhati sukaneka.  hadiah aku?  hehe aku tak masuk acara apa pun sebab sibuk mengejar si amsyar...dah camne?


ohhh ini barangan yang ada dalam paper bag tu.  semua produk daripada FAMA.  i likeeee!!!

Lina

3 comments:

azlina said...

alhamdulilah byknya dpt hadiah..

Nizam said...

Lepas la makan petang2...

~izan~ said...

bestnyer...byk tu.izan suka kopi2 agromas tu =D best..