Wednesday, July 20, 2011

Kursus Pengurusan Mesyuarat

Brosur kursus

ok jangan muak ye kawan-kawan dengan entry tertunggak aku ni hehe.  dah lama ada dalam draf cuma tak publish je lagi.  ini cerita yang telah berlaku dalam bulan Jun lepas.  aku berkursus di INTAN Kemaman selama 3 hari yang pada masa yang sama en khairol outstation di KL sempena SUKMA 2011.  seronok juga kursus ni sebab tak stress sangat.  malam pun takda kelas.  pengajarnya pun taklah tegas sangat.  kalau dah habis segala yang diajar tu kelas boleh bersurai. 
setelah 3 hari berkursus berjaya menggenggam sebuah sijil hehe

Lina

5 comments:

ejulz said...

tahniah dapat sijil.. heHe

Ayen... said...

syabas diucapkan....

ieda said...

syabas dan tahniah dik ..
yg penting sijil tu kan :)

~izan~ said...

dah dapat sijil yeay!

sori lama tak dtg sini...

~aSHa~ said...

la kursus kat sini ke..

salam kenal..kalo kenal awal..leh jumpa2....sy keje sini la