Friday, June 24, 2011

Pertandingan Memancing Sempena Mini Maha


ok ini cerita bulan lepas ya...adusss aku ni semua cerita dah basi-basi belaka hehe tapi korang baca ek janganlah tak baca.  siannnn aku ;).  sempena dengan program Mini Maha yang telah diadakan di Taman Pertanian Indera Mahkota ada pertandingan memancing.  jadi aku dengan en khairol pun joinlah sebab bayaran pun tak mahal mana RM10 je untuk satu joran.  jadi kalau tak dapat apa pun taklah rasa sangat ruginya kan.
suasana tempat memancing

di kiri kanan tasik penuh dengan pemancing

kitorang terlambat sikit jer kalau tak port kitorang kat bawah pokok tu lah...redup jer kan

gaya seorang pemancing hehe.  sebenarnya kami berlima ni tapi sorang pun tak sangkut ikan huhu.  memang tak ada luck hari tu.


ini pancing aku.  nampak tak ada pepatung hinggap tu.  orang kata kalau pepatung hinggap adalah ikan dapat tapi nan ado.  dari pagi sampai ke tengahari penat jer.  cuma terubat sikit sebab en khairol dapat hamper cabutan bertuah.  tak taulah en khairol tu kalau pasal cabutan bertuah memang dia selalu bertuah.  aku ni kalau bab-bab benda ni tak pernah bertuah.


Lina

6 comments:

Nizam said...

Macam orang tak minat je nok mancing situ.

kayzie said...

tak sempat p mini maha aritu coz adik
ipar kawin..tp smalam p minimaha maran coz hb mengidam nak p jugak..huhu

Lina said...

nizam

emmm mungkin sebab hadiah tak berapa lumayan kot tapi padanlah dengan bayarannya :)

Lina said...

kayzie

ohhh kat maran ada minimaha ker tak taulah pulak...kalau tau boleh pergi

Lina said...
This comment has been removed by the author.
[sutera kasih] said...

bapa saya suka sgt memancing hehe