Friday, June 3, 2011

Our Lovely Blog Award


ye ye dapat award! ye ye dapat award! ngeh...ngeh...cam budak-budak lar pulok.  sebenornye rasa terharu sangat dapat award ni sebab rasanya dah berkurun tak dapat award huhu.   okeh award ni diberi oleh puan amoi aka cempaka aurora, my kawan lama hehe.  selain daripada award ada pulak assignment kena cerita 7 perkara pasal diri kita.  ohhh senang jer tuh.

~ seorang yang pendiam tetapi kalau dah kenal lama atau dah jumpa geng tiba-tiba jadi peramah tak ingat
~ seorang yang amat sensitif kalau dengar/baca cerita pasal penderaan, pembunuhan, kematian yang melibatkan kanak-kanak
~ suka pada kucing tapi tak boleh bela huhu
~ minat main bowling
~ suka bercuti di kawasan kehijauan macam di kampung atau pulau dan pantai
~ tak suka dengar orang marah atau bergaduh

okeh dah setel.  pastu kena tag 15 blogger lain.  sebenarnya tak paksa pun nak tag tapi rasanya nak tag cuma tak sampailah 15 orang.  mereka-mereka yang bertuah adalah...
v
v
v

sebab aku pilih blog-blog adalah disebabkan blogger-blogger ni berasal/duduk di Kuantan yang dah aku kenali dan baru aku kenali.  jadi sebagai tanda penghargaan dan perkenalan aku nak bagi award ni kepada diorang semua.  harap-harap kalian semua sudi menerimanya.

Lina

5 comments:

Nizam said...

Terime kaseh Lina.InsyaAllah nanti koi cube buat

azian said...

tq lina tp sy bukan duduk kat kuantan taw...heheheheh....

nnt ade masa yan amik ye...tq lina...xoxo...

Lina said...

nizam

ok tak kisah asalkan aok trima :)

Lina said...

azian

lorr mmg utk org pahang lar yan tp tertulis kuantan hehe

~izan~ said...

haa...baru sempat tgk..izan sibuk sket 3,4hari lps..nnt izan buat..mekacih ingat kat kita =D