Tuesday, June 21, 2011

Maafkan Aku

aku tau aku dah lama tak update blog.  korang janganlah marah ek.  aku bukan sengaja tapi disebabkan kebizian melampau...dengan hubby yg outstation, lepas tu aku pulak berkursus, lepas tu bila masing-masing dah balik melepas rindu dendam opppssss hehe....jadi itulah antara faktor-faktor yang menyumbang ke arah tidak updatenya blog aku ni.  apa pun hari ni aku cuba blogwalking ke blog korang yer.  entry entry baru pula akan menyusul nanti k!


Lina

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

melepas dendam rindu tu kang ade la penambahan umat islam.
keh keh keh

Lina said...

sidratul muntaha

hahaha tu lar klu tereksiden tu x tau lar...alhamdulillah je lar