Monday, June 27, 2011

Kreativiti Qistina



semenjak aku masukkan Qistina ke tadika macam-macam perubahan yang aku tengok.  contohnya seperti lukisan kartun di atas.  sebelum masuk tadika lukisan kartunnya masyaAllah cuma sekadar kepala bulat,  mata, mulut, hidung cuma titik-titik saja, badan tiada, tangan pula cuma sekadar garisan halus lurus.  sekarang ni barulah nampak sikit rupa orangnya hehe.  ok gambar kartun di atas tu yang ada 3 kartun kecil... jangan pula speku yang Qistina dan  Amsyar akan dapat adik ye tuan/puan :) tapi sebenarnya bila ditanya Qistina kata seorang lagi tu kartun sepupunya, Darwisy.  urut dada sekejap mamanya :)...kartun di bawah tu barulah betul kami sekeluarga :).

Lina

6 comments:

ieda said...

pandai qistina .. alhamdulillah , insyaallah perubahan demi perubahan bila masuk sek nie .. tgk lah nanti :)

Lina said...

ieda

hehehe nak menyampai ke lukisan yg cam gambo tuh...abis dah dinding rumah jd mural

[sutera kasih] said...

hehe kalau bdk2 lukis, ikhlas lukisannya, tak menipu hehe

Lina said...

sutera kasih

yup betul tu

Papa Mifz said...

best yer bila tgk anak dah pandai melukis..:)

Lina said...

papa mifz

mmg suka sbb mamanya pun suka melukis cuma skill dah berabuk lama tak asah