Tuesday, June 21, 2011

I Need A Fresh Air!

pernah tak kalian rasa pada satu-satu masa tertentu kalian tiada keinginan untuk ke tempat kerja?  wahhh ayat aku skema betul hehe.  maksudnya bangun pagi tu rasa malas jer memikirkan nak pergi kerja.  bila dah kat tempat kerja buat kerja pun nak tak nak jer...sekadar ada.  masa pun dirasakan lambat sangat bergerak ke pukul 5.  rasa nak balik jer.  kalian pernah tak rasa cam tu?

ok aku merasainya sekarang ni.  bukan hari ni saja rasanya dah 2 minggu.  adakah aku memerlukan perubahan?  adakah aku memerlukan suasana baru, kerja baru, angin baru?  atau adakah aku perlu merehatkan diri, minda dan emosi?  pergi bercuti barangkali?  apapun aku perlu mencari jalan penyelesaian supaya kerja-kerja aku tak tertunggak dan aku tak merasa stress.  ohhh i really, really, really need a fresh air!

Lina

4 comments:

atty's said...

kty tgh rasa cenggitu ar skrg lina..malas nak g kerja..

rasa mcm semuanya malas..huhuhuhu

ikiqzana said...

ni tgh cuti bersalin.. huwaaa.. mggu dpn dh mula bkeje.. mmg la rasa malas.

rasa nyer lina perlu pergi bercuti.. tenang2kn minda.. best.

sarah-najwan said...

amik cuti ajo..tenangkn fikiran..stress kot tu..

Ayen... said...

ke nak isi borang MSP pulak....kihkihkih.