Friday, June 10, 2011

Dugaan Apakah Ini???

haha tajuk memang tak bole blah...sebenonye takdelah dugaan apanya sangat.  seperti yang aku cerita sebelum ni yang en khairol outstation 13 hari kan.  insyaAllah hari Isnin ni balik tapiiiiiiiiiiiiiiii...tapiiiiiiiiiiiiiii...boleh tak nak nangis dulu waaaaaaaaaaaaa!!! tapi aku pulak kena outstation!!! aku kena pergi kursus 3 hari ok!!! apakah???

memang tak sempat nak jumpa pun.  en khairol balik hari Isnin, aku pulak kena pergi hari Ahad.  berselisih selang sehari jer.  masa dapat surat suruh gi kursus tu rasa nak nangis jer.  takper...takper...lagi lama tak jumpa lagi bertambah rindunya.  lagipun balik dari kursus tu aku suruh en khairol ambil.  dia pun setuju jer sebab dekat jer aku kursus kat INTAN Kemaman jer.  kalau en khairol kata tak boleh aku akan paksakan juga hehe.   buat-buat drama air mata ker hehe.

rindunyer lar kat en khairol.  dah menghitung hari sebenarnya tapi dah dekat-dekat nak jumpa aku pulak kena kursus.  sedih sungguh rasanya.  anak-anak kenalah tidur semalaman kat rumah mertua aku sementara menunggu en khairol balik hari Isnin tu.


Lina

9 comments:

ieda said...

aloor dikk sabar ya .. dugaan dlm rumahtangga mcm tuu lah .. sabar ya dik

Sidratul Muntaha said...

cukup 13 cik kahirul OS..
lunyai la dia kena dgn cik lina.
ahaha..
sabo der..sabo..

Lina said...

ieda

mmg sabo tahap gaban dah ni kak ieda hehe

Lina said...

sidratul muntaha

memang lunyai hahaha

~izan~ said...

izan zaman keje dulu pun camtu,masa kena outstation 2-3hari tetiba asben yg ada kt rumah bgtahu kena g laut ptg tu jugak,adehh nk balik jauh,kira salam dari jauh je la hukhukhuk.jumpa lg 3bulan lps tu.sama jugak bila dia kena g laut sehari sebelum raya aduhai...

sbr yer..tak lama je tu =)

Ayen... said...

kahkahkahkah....memula nak suka dulu dgn komen 'Sidratul Muntaha' w/pun x paham apa maksudnya,hehe...pastu skrg nak sedih pulak,huhuhuhu.....tp xpelaa mcm u ckplaa lg lama x jumpa lg bertambah rindu kan maka bertambah tambah tambah lunyailaa nanti,huahuahuahuahua.....

atty's said...

takpe..nanti dah jumpa leh lepas rindu dendam tu

Lina said...

ayen

x paham buat2 paham lar yer...tp dah lepas dah rindu haha

Lina said...

atty

rindu dendam dah lepas dah kak ty hehe