Thursday, June 23, 2011

Bawa Anak-Anak Ke Taman

hehe jangan mare ekkk entry tertunggak lagi.  masa en khairol outstation hari tu adalah sekali aku bawa anak-anak jalan-jalan kat Taman Bandar.  kalau ikutkan aku malas tul nak bawa keluar sebab aku sorang yang kena handle kan kalau ada en khairol lain lar tapi disebabkan qistina asyik cakap boring jer so kenalah juga bawa jalan-jalan.  aku bawa ke Taman Bandar je, dekat sikit dengan rumah.  layan je lah aksi qistina dan amsyar ni.








Lina

4 comments:

cucu umie said...

pandai qistina ckap boring ea?? hehe qistina..

Nizam said...

Anok ke mok nye yang boring ter....

Lina said...

cucu umie

tu lar pasal saja je nak mendera mamanya ni

Lina said...

nizam

haha sama lar tu en nizam oiiii