Tuesday, May 31, 2011

Souvenir Dari Medan



baru-baru ni ada member ofis aku pergi ke Medan.  seperti biasa ada lar souvenir yang dibawa balik.  terima kasih kepada si pemberi.  bertambah lagi koleksi keychain aku :)
Lina

10 comments:

Jejaka Desa said...

Boleh buat kenangan terindah ter

atty's said...

cutenya souvenier..

Lina said...

jejaka desa

boleh saje...nak pegi x tau biler kan

Lina said...

atty

sangat comel :)

azian said...

lina...
bestnya selalu dpt souvenir dr kawan2...

Lina said...

azian

kat ofis ni dah kira cam tradisi dah sesaper yg pegi mana2 mesti tak lupa bg souvenir tp bukan paksaan...terpulang nak bagi ke tak

ieda said...

bestnya .. akak dah lama x kumpul keychain dikk , skrg tgh tagih kumpul FM ekekek

ps : jgn lupe joint GA akak :)

padlie said...

cutenya..
congkak 4 lubang.. :D

CsP nak bagi Hadiah!!!

Lina said...

ieda

sy sbenonye kumpul dua2 gak tp lebih ke keychain hehe...

ohhh mesti join sy dah masukkan dlm draf dah tunggu nak publish jer :)

Lina said...

padlie

tu lar mmg kreatif