Tuesday, May 3, 2011

Rambut Pendek Qistina

saje jer tepek gambo qistina ni sebab nak nunjuk rambut baru dia hehe.  baru tak baru juga adalah dekat sebulan dah.  cantik tak?  bukan saje saje nak potong pendek rambutnya...sayang juga tapi 'terpaksa' hehe.  sebab musabab tu 'biarlah rahsia' huhu.

apa pun tetap cute gak ek berambut pendek.  yang pasti aku lar untung sebab pagi pagi takyah dah nak mendandan bagai rambut dia...cuma sikat jer zas zas zas...siapppp :)

Lina

4 comments:

Ena Qalinsya said...

ni mesti ade sumtin yg idop atas kepala dia ni hik3..
takpe, cute camne pun wt rambut botak pun still cute heheh

Lina said...

ena qalinsya

hahaha ssshhhh...jgn bising2 aku pun x tau sape lar penternak berjaya kat tadika dia tu

ieda said...

haa akak suke .. anak2 akak semua pendek2 rambut mereka dik ..
senang kan , x yah dah nak susah2 ikat sana ikat sini ekkeke :)

Lina said...

ieda

yupppp setuju dgn kak ieda