Thursday, May 19, 2011

Kad Comel


jangan salah faham yer aku bukan nak jemput kenduri kahwin hehe.  cuma nak share jer dengan korang ada kad jemputan kahwin kat ofis aku ni.  aku suka sangat dengan kad tu sebab comel sangat, kreatif.  zaman sekarang ni ada macam-macam pilihan kad yang cantik, comel dan kreatif.  cuma sedia duit jer.
Lina

7 comments:

Nurul Afifah said...

comel nya.!!!

Ena Qalinsya said...

napela zaman kite dlu takde cmni ek..
mesti drg gelar 'pengantin kartun' ekekeke

zh-ena said...

wah mmg c0mel n cute

Lina said...

nurul afifah

comel kan :))

Lina said...

ena qalinsya

tu lar zaman kita dulu kad2 sumer jenis boring jer huhu

Lina said...

zh-ena

comel, cute, kreatif segalanya lar hehe

Ayen... said...

semoge canteknye kad tu akan seiring dgn canteknye perjalanan idup berkeluarge pasangan pengantin,Amin.....