Thursday, May 5, 2011

Harga Minyak Naik Lagi Dan Lagi...Dan Lagi...Dan Lagi...

RON97 naik 20 sen menjadikan RM2.90 seliter. 

RON95 masih kekal RM1.90. 

bermula hari ini.

itu sahaja, sekian.

Lina

16 comments:

~izan~ said...

skrg semua nak naik..mcm takde ape je yg turun..huhu..kuar rumah je semua fulus..adehh

ejulz said...

seb baek guna ron95 je.. huHu

Lina said...

izan

emmm skrg ni dunia materialistik lar izan...sumernya duit...duit...duit...

Lina said...

ejulz

samelar kita

AkuAnakMuda... said...

kite kan 1Malaysia.mane boleh marah kan.....

ieda said...

naik layie .. herghhh tu lah kerajaan nie .. nak pilihanraya mcm nie lah .. rakyat jadi mangsa

come on lah bagi peluang org lain memerintah pulak .. kita tgk nyusahkan rakyat mcm nie tak !! herghhhhhhhhhhhhhhhh emo nieee huhuhuh

Lina said...

akuanakmuda

apa kene mengena 1Malaysia dgn harga minyak naik ek???

Lina said...

ieda

sabo kak ieda sabo...rsnya nanti bile rakyat dah x sabo gunakan kuasa veto masa pilihanraya baru diorang tau langit tinggi rendah

azian said...

gaki jek yg tak naik2...huhuhu
eh lina...nnt g la rengit...heheheh

Rozita said...

lina, terima kasih sudi singgah dan baca blog sy..

Nina Juliana said...

pssstttt.. gaji kita.. bile nak naik ek??

Jejaka Desa said...

Mule2 ter RON97 lepas ni RON95 pulok.

Lina said...

azian

emmm naik gaji...barang pun naik harga jg...cam men kejar2 lak huhu...ohhh nanti klu terlajak ke sana boleh lar pergi hehe

Lina said...

rozita

sama2 :)

Lina said...

nina juliana

emm ntah bile lar nak naik

Lina said...

jejaka desa

tu lar pasal kan...takkan ron97 jer naik kan cam tak adil haha...yg sakitnyer kita ni lar pengguna